портал в режимі тестування та наповнення
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Урядова програма фінансової підтримки розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства 2021

Опубліковано 09 квітня 2021 року, 13:05

Нормативно-правові акти

Постановою Уряду від 19 лютого 2020 року № 109 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2017 року № 77» , визначено напрями державної підтримки, одним із яких є фінансова підтримка розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства.

Механізм і напрями надання підтримки розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства визначено постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 № 587 “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства” (із змінами від 10.03.2021 №185).

Форми заявок та відповідних документів для нарахування та виплати підтримки розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства затверджені наказом Мінекономіки від 24.03.2021 № 622.

Саджанці, шпалера, краплинне зрошення

Техніка, механізми та обладнання (зокрема іноземного виробництва, які не виробляються в Україні) для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві і хмелярстві

Нове будівництво та реконструкція холодильників, цехів первинної переробки, об’єктів із заморожування

Придбання ліній товарної обробки плодів та ягід, автоматизованих ліній з висушування плодів, ягід та хмелю, ліній з переробки власно вирощених плодів, ягід та технічних сортів винограду, техніки та обладнання для проведення технологічних операцій

Розмір компенсації витрат

саджанці – до 80 % здійснених витрат, але не більше ніж встановлені нормативи, закупівлю техніки, механізмів та обладнання (зокрема іноземного виробництва, які не виробляються в Україні) для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві і хмелярстві – до 30% здійснених витрат, решта напрямів використання – до 50 % здійснених витрат

На що надається підтримка? 

Компенсації підлягає вартість об’єктів, введених в експлуатацію з 01 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року, та/або вартість ліній, придбаних у той самий період, а також придбаних суб’єктами господарювання у цей же період основних засобів і товарів, виконаних робіт та отриманих послуг

Кому видаватимуться кошти?

юридичним особам,

фізичним особам-підприємцям

Які документи необхідно зібрати?

заявку;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії документів, що посвідчують право власності та/або користування земельною ділянкою;

засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію проектної документації на створення виноградників столових сортів, плодово-ягідних насаджень і хмільників та копію затвердженої Мінекономіки проектної документації на створення виноградників технічних сортів; акт інвентаризації насаджень за формою, затвердженою Мінекономіки;

акт про фактичний обсяг виконаних робіт і витрат за формою, затвердженою Мінекономіки;

реєстри витрат на садивний матеріал і роботи разом із завіреними копіями первинних бухгалтерських документів, що підтверджують такі витрати та облік їх на балансі, зокрема документів про здійснення оплати товарів і послуг;

засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії таких сертифікатів на садивний матеріал (у разі садіння (ремонту) насаджень): для садивного матеріалу вітчизняного виробництва — сертифіката, що засвідчує сортові якості садивного матеріалу, та сертифіката, що засвідчує товарні якості садивного матеріалу; для ввезеного на митну територію України садивного матеріалу — фітосанітарного сертифіката та сертифіката країни-експортера;

фотоматеріали з підтвердженням садіння (ремонту) насаджень, спорудження шпалери та встановлення систем краплинного зрошення.

заявку;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

акт приймання-передачі техніки, механізмів та обладнання;

засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію свідоцтва про реєстрацію техніки та/або механізмів (якщо вони підлягають обов’язковій державній або відомчій реєстрації);

засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії первинних бухгалтерських документів, що підтверджують відповідні витрати та облік на балансі техніки, механізмів та обладнання, зокрема документів про здійснення оплати за них;

акт інвентаризації насаджень.

заявку;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

відомості, що підтверджують прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

типову форму № ОЗ-1 “Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів” — для компенсації вартості нового будівництва об’єктів;

типову форму № ОЗ-2 “Акт приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів” — для компенсації вартості реконструкції об’єктів; засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію кошторисної та технологічної частин проектної документації;

акт інвентаризації насаджень.

заявку;

 довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

акт про завершення монтажу та готовність до експлуатації лінії; засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії первинних бухгалтерських документів, що підтверджують вартість та облік на балансі ліній, зокрема документів про здійснення оплати їх вартості;

акт інвентаризації насаджень.

Коли і куди необхідно звернутися та подати документи?

Подати документи до 15 жовтня поточного року обласній комісії.

Подати документи до 15 жовтня до комісії Мінекономіки.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінекономіки та зареєстровані в системі електронного документообігу до 15 жовтня включно.

Коли і куди надійдуть кошти? 

Після 15 листопада 2021 року на поточний рахунок, відкритий у банку


Одноразово у 2021 році суб’єкти господарювання можуть отримати компенсацію за період з 2019 по 2020 роки 

Саджанці, шпалера, краплинне зрошення

Нове будівництво та реконструкція холодильників, цехів первинної переробки, об’єктів із заморожування

Придбання ліній товарної обробки плодів та ягід, автоматизованих ліній з висушування плодів, ягід та хмелю, ліній з переробки власно вирощених плодів, ягід та технічних сортів винограду, техніки та обладнання для проведення технологічних операцій

Розмір компенсації витрат

саджанці – до 80 % здійснених витрат, але не більше ніж встановлені нормативи,

решта напрямів використання – до 50 % здійснених витрат

Кому видаватимуться кошти?

юридичним особам,

фізичним особам-підприємцям

Які документи необхідно зібрати?

заявку;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

 письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання; засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії документів, що посвідчують право власності та/або користування земельною ділянкою;

засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію проектної документації на створення виноградників столових сортів, плодово-ягідних насаджень і хмільників та копію затвердженої Мінекономіки проектної документації на створення виноградників технічних сортів;

акт інвентаризації насаджень за формою, затвердженою Мінекономіки;

акт про фактичний обсяг виконаних робіт і витрат за формою, затвердженою Мінекономіки;

реєстри витрат на садивний матеріал і роботи разом із завіреними копіями первинних бухгалтерських документів, що підтверджують такі витрати та облік їх на балансі, зокрема документів про здійснення оплати товарів і послуг;

засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії таких сертифікатів на садивний матеріал (у разі садіння (ремонту) насаджень): для садивного матеріалу вітчизняного виробництва — сертифіката, що засвідчує сортові якості садивного матеріалу, та сертифіката, що засвідчує товарні якості садивного матеріалу; для ввезеного на митну територію України садивного матеріалу – фітосанітарного сертифіката та сертифіката країни-експортера;

фотоматеріали з підтвердженням садіння (ремонту) насаджень, спорудження шпалери та встановлення систем краплинного зрошення.

заявку;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

відомості, що підтверджують прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

типову форму № ОЗ-1 “Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів” — для компенсації вартості нового будівництва об’єктів;

типову форму № ОЗ-2 “Акт приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів” — для компенсації вартості реконструкції об’єктів; засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію кошторисної та технологічної частин проектної документації;

акт інвентаризації насаджень.

заявку;

 довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

акт про завершення монтажу та готовність до експлуатації лінії; засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії первинних бухгалтерських документів, що підтверджують вартість та облік на балансі ліній, зокрема документів про здійснення оплати їх вартості;

акт інвентаризації насаджень.

За період з 2019 по 2020 роки суб’єктам господарювання не нараховується компенсація, якщо відповідні насадження не обліковуються на їх балансі на дату подання документів.

За період з 2019 по 2020 роки суб’єктам господарювання не нараховується компенсація, якщо придбані у цей період лінії на момент подання документів до комісії Мінекономіки не обліковуються на їх балансі.

У разі коли суб’єкт господарювання отримував у період з 2019 по 2020 роки компенсації, доплата здійснюється в межах встановленого для кожного напряму розміру державної підтримки з відрахуванням вже сплачених сум компенсації

Коли і куди необхідно звернутися та подати документи?

Подати документи одноразово до 1 травня або 15 жовтня 2021 року обласним комісіям

Подати документи одноразово подають до Мінекономіки.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінекономіки та зареєстровані в системі електронного документообігу. до 1 травня або 15 жовтня 2021 р. включно.

Коли і куди надійдуть кошти?

Після 20 травня або 15 листопада 2021 року на поточний рахунок, відкритий у банку

Звертаємо увагу: Часткова компенсація витрат садивного матеріалу здійснюється після проведення ними садіння або ремонту насаджень, а за спорудження шпалери і встановлення систем краплинного зрошення після повного завершення монтажних робіт. 

Бюджетні кошти не надаються суб’єктам господарювання, яких визнано банкрутами або порушено щодо них справу про банкрутство, які перебувають у процесі реорганізації чи ліквідації або мають прострочену більш як півроку заборгованості за податками та зборами, що контролюються контролюючими органами.

Сума бюджетних коштів, що надається протягом одного бюджетного року суб’єкту господарювання та пов’язаним із ним особам за даними напрямами державної підтримки не більше ніж 10 тисяч розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.

Документи, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Якщо ще залишились запитання звертайтесь до контактної особи, відповідальної за даний напрям державної підтримки, -

Пустовіта Володимира Михайловича (e-mail: pustovit@me.gov.ua, тел.: (044) 200 47 73 #4024)


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux