Про це заявила заступник Міністра аграрної політики та продовольства з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева під час дискусійної панелі "Стратегії виходу українських компаній-виробників продуктів харчування на зовнішні ринки.
Вітчизняний аграрний сектор - це локомотив Української економіки, експорт аграрної продукції сьогодні формує 40% усього експорту країни. Розвиток експорту української нішевої та переробленої продукції з доданою вартістю - пріоритетне завдання для Мінагрополітики в рамках розробленої стратегії реформування «3+5».
Про це заявила заступник Міністра аграрної політики та продовольства з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева під час дискусійної панелі "Стратегії виходу українських компаній-виробників продуктів харчування на зовнішні ринки.
Сценарій ефективного партнерства з провідними міжнародними компаніями", що відбулась на XVI Міжнародному економічному форумі, м.Львів. «Розвиток експорту української нішевої та переробленої продукції з доданою вартістю – це мета номер один для нашої команди. Головним гравцем у цьому виробництві в Україні є малий та середній фермер. Для збільшення шансів підкорення вибагливого міжнародного ринку, малим та середнім виробникам необхідно об’єднуватись у спільні кластери. Іноземні продавці активно захищають свої позиції на міжнародних ринках та бачать велику конкуренцію в українських виробниках»,- розповіла заступник Міністра.
Вона додала, що Мінагрополітики спільно з МЕРТ та представниками бізнесу активно працюють над розробкою механізмів для диверсифікації географічних ринків збуту для вітчизняної продукції. «На першої консультації ми напрацювали попередні дуже цікаві ніші для експорту аграрної продукції і суміжних секторів. Український аграрний сектор це не лише виробництво сільськогосподарської продукції, але й технології та IT »,- додала Ольга Трофімцева.
Заступник Міністра розповіла, що Мінагрополітики допомагає українським представникам бізнесу різноманітними інструментами - інформаційна підтримка про шляхи експорту, вирішення логістичних питань, маркування, фінансування та координує з іноземними бізнес-партнерами. «Ми йдемо на зустріч українським бізнесменам, але нам необхідно чути сформульовану активну позицію. Одним з варіантів для діалогу я бачу спільні або В2В заходи та торговельні місії»,- прокоментувала заступник Міністра.
Ольга Трофімцева розповіла, що Мінагрополітики спільно з іншими органами влади сприяє створенню більш комфортних умов для українських виробників для освоєння ними зовнішніх ринків. А саме це зниження регуляторних бар’єрів, розширення можливостей українських експортерів завдяки створенню нових Зон Вільної Торгівлі.
«Коли ми кажемо про диверсифікацію ринків, йдеться не тільки про Європу, але й країни Африки, Азії та інші. Наша продукція матиме попит, головне, щоб український виробник був відповідальним щодо якості своєї продукції та підтримував свій імідж надійного партнера»,- резюмувала Ольга Трофімцева.
Під час форуму представники українського бізнесу подякували Міністерству аграрної політики та продовольства за відкритість та активну позицію підтримки українського виробника.
Прес-служба Мінагрополітики