портал в режимі тестування та наповнення
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Мінагрополітики є відкритим для діалогу з німецьким бізнесом

Опубліковано 12 жовтня 2016 року, 13:36

Міністерство аграрної політики та продовольства України підтримує активну співпрацю з німецьким бізнесом і вітає відкриття Німецько-Української Промислово-Торгівельної Палати.

Про це розповіла заступник Міністра з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева під час другого українсько-німецького бізнес-форуму "Потенціал. Реформи. Співпраця".

«Аграрна та переробна галузь займає важливе місце у двосторонніх торговельно-економічних відносинах між обома країнами. Ми, як міністерство, намагаємось сприяти позитивним тенденціям у торговельно-економічній співпраці між ФРН та Україною. Я вважаю, що у нас є всі можливості і багато напрямків для того, щоб розширювати двосторонні відносини», - додала Ольга Трофімцева.

Заступник Міністра також наголосила на тому, що перспективними для співпраці є такі напрями як логістика та інфраструктура, технічне забезпечення малих та середніх фермерів.

За її словами, цікавою темою для співпраці в рамках державно-приватного партнерства може бути створення європейської або глобальної платформи збуту українських фермерських продуктів спільно з компанією Metro, яка вже сьогодні ініціює в Україні програму «Фермерове» з пілотними проектами у восьми областях країни.

Також вона переконана в тому, що німецькому та українському бізнесу потрібно направляти свої спільні зусилля на активізацію співпраці у нішевих ринках, таких як виробництво та переробка органічної продукції для експорту в рамках регіональних кластерів. Німеччина є найбільшим споживачем органічної продукції з України на сьогодні, і тенденція до зростання даного експорту буде залишатись.

У ході дискусії обговорювались такі важливі питання як ринок землі, кредитування фермерів та формування іміджу України на міжнародних ринках як надійного постачальника якісної продукції, включаючи просування бренду „Made in Ukraine“. Представники ФРН також зазначили важливість присутності України та національних виробників харчових продуктів на профільних заходах в ЄС та Німеччині, таких як виставка «Зелений тиждень», Anuga або Biofach.

Наприкінці заступник Міністра з питань євроінтеграції закликала німецький бізнес шукати перспективні напрямки роботи в Україні та виходити за рамки звичних схем роботи.

«Ми можемо вже зараз розглядати перспективні інвестиційні проекти у галузі переробки, IT, розвитку технологій та інфраструктури, які лежать на перехресті різних галузей. І мати завдяки новоствореній німецькій промислово-торгівельній палаті в Україні більш активний діалог з німецьким бізнесом», - зазначила Трофімцева.

Прес-служба Мінагрополітики

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux