портал в режимі тестування та наповнення
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Голова Держпродспоживслужби зобов’язав тероргани активніше реагувати на факти порушень прав споживачів

Опубліковано 25 липня 2016 року, 18:16

 «Я підписав доручення нашим територіальним органам посилити реакцію на такі факти, навіть в Інтернеті чи ЗМІ, і невідкладно їх опрацьовувати», - зазначив Володимир Лапа. За його словами, відповідно до закону у Держпродспоживслужби є низка підстав для здійснення перевірок суб’єктів господарювання. Це – планові перевірки, звернення громадянина, або вже рішення суду.

Головні управління Держпродспоживслужби в областях та місті Києві повинні активніше реагувати на факти зловживань. На цьому наголосив Голова відомства Володимир Лапа в інтерв’ю Громадському радіо, коментуючи спалах захворювання на сальмонельоз серед населення Ізмаїлу через вживання шаурми.

 «Я підписав доручення нашим територіальним органам посилити реакцію на такі факти, навіть в Інтернеті чи ЗМІ, і невідкладно їх опрацьовувати», - зазначив Володимир Лапа. За його словами, відповідно до закону у Держпродспоживслужби є низка підстав для здійснення перевірок суб’єктів господарювання. Це – планові перевірки, звернення громадянина, або вже рішення суду. «Ми не маємо права просто так прийти до того чи іншого оператора ринку і сказати «ми вас перевіряємо», - зазначив Голова Служби. При цьому він наголосив, що дія мораторію на перевірки у харчовій галузі — це нонсенс: «Наші європейські колеги не розуміють як можна запроваджувати мораторій на перевірки там, де є ризик для здоров’я людей. У нас був тривалий процес дискусій з державною регуляторною службою. Зрештою в травні вони дали роз’яснення, що у сфері безпечності харчової продукції мораторій на перевірки не діє».

 

 

За інформацією Держпродспоживслужби